Prinsen

Älskade fiina häst, ponny eller frukt! Han är så underbar på ALLA sätt och vis! Passar såå himla bra med honom och varje pass med denna herre är alltid lika roligt, omän han kan bli lite damp ibland;) Jag är så otroligt glad och tacksam över att underbaraste Theres Sörvåg låter mig rida hennes finafina prins!
Idag när jag inte hade någon inspo till ridning var han såklart ett damp att longera och sprang bara runt, runt utan att lugna ner sig. Bad då Angelica slänga upp mig så jag skulle få rida igenom honom istället och vad händer då?! Han är typ den finaste någonsin! Bäbis ville nog bara jobba lite ;) Alltid överraskar han en. FINA hjärtat!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0