Update

Snabb uppdatering bara då jag egentligen är alldeles för trött för att sitta framför datorn! Båda hästarna har skött sig EXEMPLARISKT idag! Prisse var väldigt grinig på framridningen, men när jag väl hoppade fram och inne på banan första svängen tjurade han bara i hop en gång! (Egentligen två men den första gången var innan startlinjen) Så vi kom runt på bara 6 fel. I 95 cm klassen var jag dubbelnolla med underbara Charmeur men tyvärr få dåligt tid för en placering. Det grämer mig såklart när jag tappade stigbygeln efter sista hindret i grunden och red därför en längre sväng till första hindret i omhoppningen, hade jag inte gjort de skulle våran tid varit bättre. Nåja, jag är så GRYMT nöjd över rundan i övrigt! Prisse tjurade inte engång i denna klass, men fick däremot ett pet. Blev ändå en rosett då det inte var tillräckligt med nollor. Sen i 1m klassen hade jag ett pet med Charmeur, men vad gör de när man sitter på finaste hästen någonsin?! OJ vad nöjd jag är över dagens tävling! Filmer kommer upp senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0