Funderingar

Om precis en vecka är vi nere i Strömsholm med Cira. Nu börjar jag bli riktigt nervös och funderar på vad det egentligen kan vara? Fram till igår har hon varit haltfri och springit jättebra på benet(eller springa och springa hon får ju knappt röra sig något). Dom korta stunderna vi är ute tar hon ibland några travsteg, då springer hon rent. Man kan absolut inte se något alls när hon går, även där helt ren. Men så igår på kvällen "tappade" hon liksom benen två gånger, andra gången resulterade i att hon föll ihop men ställde sig snabbt upp på benen igen. Återigen, inte halt! Så nu har jag börjat tänka i andra banor, tänk om det är medfött eller ärftligt? Och det värsta som kan hända, tänk om dom säger när vi kommer ner att de inte finns något att göra åt dessa skador? Egentligen ska jag väl inte.tänka såhär, men man börjar ju undra vad de kan vara. Hur kan hon vara helt haltfri nu, men ändå tappa benet ibland? Ska bli intressant att höra vad dom säger om detta.. Jag är nervös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0