Ridstövel

Har suttit och kollat runt på olika hästsidor och börjat sukta efter ett par nya ridstövlar. Hittade två snyggingar som jag fastnade för, framför allt dom lite dyrare De Niro stövlarna. Lite skillnad på prisklassen kanske? ;) Har tyvärr jättesvårt att hitta mig ett par stövlar som sitter bra i vaden då jag har så otroligt små vader. Trist! Har hunnit vara på hööks och testa den billigare stöveln men den funkade inte alls! Är enklare att hitta ett par chaps som sitter bra, då man kan ha en strl på skorna och en annan på chapsen. Tror nog att det i slutändan ändå blir så att jag köper mig ett par nya snygga chaps då jag trivs betydligt bättre i det!
 
Visst är dom to die for!?


Kommentarer
M.

Prova Pioneers ridstövlar, jag har också smala vader och dom sitter hur bra sin helst. Passa på nu när Mie har utförsäljning dessutom!

2012-11-20 @ 12:18:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0