Todays

Har varit lite dålig uppdatering nu några dagar tycker jag. Tyvärr är det för att jag haft så himla mkt att stå i! Men nu ska det bli ändring! Cira är ju äntligen på G nu, vi promenerar nästan varje dag korta sträckor så hon ska bli stabilare i benet. Fr om idag ska vi öka upp längden på promenaderna. SKÖNT! Idag jobbar jag ett kortpass, förmodligen kommer de vara as mkt folk, men det är som roligast att jobba då;) Sen var tanken att prinsen skulle få ett markarbetspass/studs på planen, men när jag såg vad termometern stod på tror jag att det får bli en barbacka tur runt kvarteret i stället. OM nu inte det hinner bli lite varmare tills jag slutat ;) Nåja, nu skynda mot jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0