Spontan tripp till Luleå

Blev knappt någon uppdatering i går, men det lite impuls att åka till luleå efter jag varit på stallet och shoppa! Målet var Toysrus då min lillasyster fyller år på fredag och vi behövde hitta presenter till henne. Sammanlagt blev det 7 paket med 9 överraskningar. Hon kommer skrika av lycka ;) eller det hoppas vi på i alla fall! ^^ Då vi inte hade allt för mkt tid eftersom vi hade hundvakt åt Cira så hann vi bara in en snabbis till stan också. Jag fick handla på mitt älskada Make up store och Petter fyndade en massa på JC. En perfekt tisdag med andra ord ;)



Tur att det är lätt att göra barn lyckliga, eller vad säger ni? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0