Kicks.se



Detta handlade jag från kicks nyöppnade e-handel. Tror ni jag kunde bli lyckligare när jag insåg att dom sålde både MUS och MAC produkter där? Som ett barn på julafton kändes det som! ^^ Fick i alla fall bli lite nytt i sminklådan.

MUS Eyedust Bamboo
MUS Hightech lighter Venus
MAC Shading brush 275
Isadora graffiti nails (som bara slank med för gratis frakt + att dom är helt slut i piteå nu)

Jätte nöjd blev jag trots att borsten inte såg ut som den skulle. Var ändå väldigt bra hår i den och jag tror den kommer uppfylla mina önskningar när jag väl använder den. Imorgon får den invigas!

Sen följde det även med en present! Pradas nya parfym fick man en prov på, samt en liten hudkräm som inte fick hamna på bild. Ska bli roligt att testa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0