Frusen!

usch! Jag håller redan på att frysa ihjäl. Elementen i våran lägenhet, eller egentligen bara det som är i sovrummet vägrar slå på sig själv! Eller med andra ord, det GÅR inte att slå på! Så förtuom att det är SVIN kallt på natten så jag verkligen måste borra ner hela mig själv i täcket, så gräämer jag mig för att stiga upp varje morgon för jag håller fullkomligt på att frysa ihjäl! Förutom att man redan är trött ska man dessutom resa sig upp från sängen och frysa! Huvva! Inte nog med det så är det kallt ute idag. ÅH! Kan jag inte bara få lägga mig i min varma säng igen och fortsätta sova?! Hade varit GULD!

Aja, dagen börjas med jobb därefter åker jag ev till min syster i lule för lite surr och kanske shopping? Ev har man tur och hittar sig äntligen en ordentlig vinterjacka! Förutom de skulle vi kanske fotografera Cira idag. Carro får den äran att ta fina bilder på tjejen. Hon är så himla duktig så ska bli kul att se om vi får några bra bilder! :D Om jag hinner kommer de dessutom upp en ny header redan i kväll, tyvärr har jag inte ens börjat med den än så vi får som sagt se ifall jag hinner ;) Nu åker jag till jobbet i alla fall, bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0