Paket väntar på mig

"Ett paket ligger och väntar på dig på posten!" OJ så lycklig jag blev! :D Imorgon ska jag skynda mig att hämta de så fort jag varit på step in och stallet. Är överlycklig över hur fort det gick, mer smiiink! :D Tänk att man kan bli så glad över lite smink? ^^ hihi!

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, blir att stiga upp tidigt imorgon då jag och Hanna ska vara på korpen kl 10.00 imorgon. Därefter blir det att åka till stallet och sen jobb på kvällen. Så klart ska jag hinna med att hämta ut mitt älskad paket också! ;) God natt alla! Ciao


Kommentarer
Carro

Hon var ju det, innan hon blev fet ja ;D Borde nog lägga ut en bild på där hon var så fetast så man verkligen ser skillnaden ;P

2010-11-11 @ 23:54:24
URL: http://carrolu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0