Ögonskugga

Föresten sa jag att jag fick hem mitt smink igår, och att en av ögonskuggorna inte stämde i färg? Skulle i alla fall ha fått hem en blå metallic som hette Stray men i stället fick jag hem en ljusgrön aktig med samma namn. Ringde i alla fall till en jätte gullig tjej på kundtjänsten på Kicks. Dom kunde så klart hjälpa med med detta men för att göra det så enkelt som möjligt för mig fick jag lämna tillbaka dom i en vanlig kicks butik. Inte mig emot. MEN däremot kunde dom väl ha bemött mig LITE trevligare?!

Jag tyckte att jag var trevlig och verkligen försökte men i stället möttes jag av en personal som inte verkade bry sig? Om dom inte visste hur man gjorde hade dom bara kunna sagt det, för det hade inte gjort mig något ifall jag behövde vänta. Man kan inte allt, så är det bara. Men när man bli bemött på detta sätt? Nä fy.. Helt fel människor att jobba i butik. Har man en dålig dag så FÅR det inte gå ut överkunderna. Sorry, men så är det! Jag jobbar själv i butik så det är jag VÄL medveten om! Aja, jag hoppas inte att någon mer behöver bli bemött på detta sätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0