Inne igen

Cira såg ut som ett riktigt snö monster delar av prommenaden, och hon tyckte det var mega jobbigt att hoppa igenom plogkanterna. Det förstår jag, för snön är så himla packad just där ;P Men hon var riktigt nöjd efter prommenaden, trots att hon hade snö över allt. Jag och Hanna höll själv på hela tiden att ligga i snöbackarna då vi halkade hela tiden. Haha! Gillar inte att det är under halt ;D



Så ser våran stjärna ut nu, 6 månader blir hon på måndag och lördag den 20 nov blir våran premiär utställning med HELA 370 hundar anmälda! Ska bli riktigt spännande, vi får se hur lillan sköter sig ;)


Kommentarer
Carro

Spännande! Hoppas de går bra då :D



Kan inte fota än, vet inte om jag svarade på smset du skrev för ett tag sen. Men mitt bra objektiv är ju trasigt som du vet. Och sen har jag tappat bort minneskortet där jag har ALLA bilder lagrade :(



Så jag kan inte heller ta kort med kameran förrän jag köpt ett nytt.

2010-11-11 @ 23:59:21
URL: http://carrolu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0