Hoppträning

Jag är verkligen ledsen över den otroligt kassa uppdateringen, men jag har jobbat så otroligt mkt nu på senaste och även haft en massa andra grejer att ordna så när jag väl har kommit hem har inte orken funnits. Men nu ska det bli bättring på det! :)

Hoppade en otrolit fin kråkan för linda idag, Jäklar vilken häst alltså! Skulle betala mkt för att få den hästen! Man fick en sådan himla känsla som jag nog aldrig känt på någon annan häst tidigare. Hon är ärlig och skulle aldrig tänka sig att stanna och dessutom så himla lätt att ta tillbaka eller rida på framåt. Ojoj säger jag bara. På tal om de ska jag faktiskt ta och bege mig mot stallet nu igen, så man får göra bort det tidigt på sin lediga dag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0