Cira

Haha! Att jag är sämst på att uppdatera var väl ingen nyhet? ;) Utställningen förra helgen gick faktiskt över förväntan! Det gick lite snabbt däremot när vi skulle springa med dom. Hon fick ju springa sist, alltså precis efter sina syskon så hon sprang lite snabbt. Däremot höll hon sig till trav i alla fall, om än lite väl snabb trav! ;D Men det var väntat. Däremot var jag HELT säker på att hon inte skulle stå still när domaren skulle titta på henne men där hade jag fel! Hon stor hur stilla som helst och fokuserade bara på mig! Så det kändes bra, vi är nöjda! Vi fick också jätte bra omdömen av domaren :) Ingen vinst dock, men vi är nöjda ändå! :D



Foto: Siv-Marie Wallenius

Såhär fint stod hon hela tiden! Vackraste tjejen! ;)


Kommentarer
helen - skönhetsbloggen

SV: de kommer :) jobabr så mycket just nu och har knappt en dag ledigt.. men ska tatag med de så fort ja kan :)

2010-12-13 @ 20:40:24
URL: http://hiilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0