Nytt försök

Vi provar oss fram igen. Mkt har hänt sedan senast, har flyttat till en 3a i stan, nyrenoverad och jätte fin. Jag och petter trivs superbra ihop med varandra och det kunde inte kännas bättre ;) dessutom har vi skaffat oss en lite collie tjej, en trefärgad dam som vi hämtade i lule för 1 vecka sedan. Flambirds Sweet as Candy var namnet men till vardags fick det blir Cira;) Uttalas dock med K men blev snyggare stavning med C. Annars då? Jo jag jobbar hela tiden, ledig i bland! ^^ haha. Ska bli bättre på det här nu.

Helgen har spenderats ute i Petters stuga, riktigt mysig har vi haft och gårdagen bjöds på riktigt fint väder! Så vi hann med att sola en heldel och Cira fick chansen att springa lös och busa av sig all energi. Hade därefter bjudit in mina föräldrar och Petters föräldrar till en riktigt god middag med mys och surr. Hann bli sent innan man kom i säng.  Dagens väder blev inte fullt lika bra så vi lämnade stugan hyfsat tidigt. Och har då i stället haft tvätt & städdag, vilket också var rätt nyttigt ;) Har haft besök av Emelie också för bara en liten stund sedan, hon ville träffa lilla Cira och Petter & Tomas gjorde sällskap på bio. En film som varken jag eller emelie var så sugna att kolla på.

Nu däremot hade jag tänkt lägga mig i sängen då jag börjar jobba tidigt imorgon. Klockan ringer vid halv 8 men om jag känner lillan rätt så har hon nog väckt mig innan dess ;)

Ha en forsatt trevlig kväll ni övriga därute! Nu säger Cira och jag god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0