Hemma

Nu har jag hunnit med det mesta för dagen, jobb några timmar och det var en heldel folk i farten! Blir alltid såhär precis innan pdol, men man ska inte klaga det är alltid roligt med mkt folk! ^^ Sedan blev det stallet, red kråkan en stund på planen. Hon tyckte att jagg var en mega dålig människa när jag ställde krav på henne men gissa om hon var fin i slutet? ojoj, säger jag bara! den hästen hade jag gjort mkt för att få ;) När jag kom hem hade gubben lagas middag åt oss och efteråt gick jag en liten prommis med tjejen. Hon har blivit så himla duktig på att vara lös, så vi hoppas det håller i sig nu ;P Duschen nästa och därefter blir det att promenera med tjejen inne i stan och se vad hon tycker om de. Miljöträning är alltid bra!

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0