Vetrinärn

Idag blev det att stiga upp tidigt, kl 8 skulle Egon infinna sig hos vetrinären. Vi fick lämna honom där en timme så då passade jag på att göra stallet, så jag bara behövde fara tillbaka för att rida. Så nu är det gjort, har dessutom hunnit duscha och klockan är inte ens 12 :) duktigt! klockan 3 börjar jag jobba idag så det känns riktigt skönt att bara få ta det lugnt några timmar innan jobbet;P Haha! Och håret har jag inte hunnit färga än heller! xD blir att göra det ikväll sen skulle jag behöva toppa mig också, för mina toppar är riktigt slitna nu.

Här kommer en bild på väska jag köpte igår, måste säga att jag gillar den. Tror den kommer bli riktigt snygg i sommar. Valde därför en ljusare färg än svart, tycker det är så himla trist på sommarn. Fast jag kanske skulle ha tagit den i grå? hm..



Kommentarer
Alva

Jättesnygg!! D

2010-01-21 @ 21:22:56
URL: http://alviewie.blogg.se/
Ange

var har du köpt den väskan någon stans?

2010-01-22 @ 12:25:13
URL: http://anges.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0