Utväxt

Blev kris utringd från jobbet idag precis när jag var på G till stallet. Så det var ju tajming med andra ord. Jag hann rida en väldigt vild Frieda och dessutom göra allt åt henne innan det var dax att skynda sig hem och göra sig klar! Nu ska jag bara snabb uppdatera innan jag dra vidare till jobbet. Jag som skulle färga mitt hår! Haha, men efter jobbet ska jag faktiskt ta tag i det, blev ju fan rädd när jag såg bilden på min utväxt!xD så här kan jag inte se ut nå mer så ikväll, då är den väck! :D

Bli inte rädda nu, men så här ser det faktiskt ut! Ser ni inte att jag ser skallig ut?! Att ha håret upsatt är ju helt omöjligt då ser jag bara mer skallig ut. Jag var bara tvungen att visa er, för det ser sjukt hemskt ut! aja, ikväll är den borta och då ska ni få se det färdiga resultatet och vilken skillnad det blir ;)


Föresten så fick jag min lön idag! :D Eller imorgon idag kom bara lönepappret. Men tror ni jag blev glad när jag såg hur bra den var?! Åh, de klirrade fint på kontot kan man säga. SÅ imorgon blir det shopping med älsklingen! :D Nu jobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0