Städat

Nu har jag städat klart i mitt rum och snacka om skillnad det blev! Riktigt fint och dammfritt ^^ Så nu går det väl förhoppningsvis att leva där ;P Tycker alltid det är lika jobbigt att städa o rummet med tanke på att jag är där nere så sällan. Städade ur garderoben också och kastade lite tröjor som antigen var riktigt fula eller också satt dom jätte dåligt. Några var för stora också så nu finns det mer plats! :D Man hittar så mkt nytt också när man städar, saker som man inte visste att man hade, så nu blir det att börja om ;D Nåväl nu blir det nog sängen för mig, har hållt igång hela dagen igen ^^ Föresten så kommer mitt paket från Nelly på måndag! Wiie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0