Snart jobb

Sådär då var jag färdig fixad, nu ska jag bara vänta tills jag börjar jobba. Det är på en timme så det är rätt lugnt, skulle behöva ta och hitta mig några kläder också, ska nog inte fara till jobbet i nattlinne ^^ hade tänkt visa en bild på min make up men kabeln till mobilen har krupp så jag får visa de senare ikväll. Nu håller jag på att ladda upp bilderna från thailand på min dator i stället, alla bilder är just nu på petters så jag tänkte att nu var de dax. Var ju ett tag sen vi kom hem ;)

Tänkte passa på och visa två armband som jag köpte på dollar i veckan, 20:- st så det kunde dom helt klart vara värda. Dock är det killarmband men de syns faktiskt inte. Passar lika bra på en tjej arm ;) love it!







Kommentarer
emma

menar du att de är från dollar store? :O tror du att de skulle gå att klippa ifall man vill ha dem lite smalare? :) (kan man liksom lägga fast dem då och tror du det kommer repa sej och grejer?) :D hihi

2010-01-18 @ 21:20:21
URL: http://emzaans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0