Ont i fötterna

Aj! jag har verkligen benvärk nu, att stå upp hela dagen är inget för mig :/ typiskt att jag alltid ska få sådan benvärk, men denna gång har mina stackars fossingar också ont! Åh typiskt! blir en kväll enbart framför tv för jag måste spara mig till i morgon, då blir de en heldel stående också.



Här bjuder vi på en dagens outfit, denna gång så blev de en bättre bild ^^ älskar mina nya leggins från gina, gillar verkligen när dom är lite blingade ^^
Tröja - Nelly
Leggins - Gina tricot
Skor - Scorett
Sjal - Gina tricot
Bälte HM

Insåg senare att min mobilkamera tor mkt bättre sminkbilder så jag tänkte bjuda på en bild på min ögonskugga idag, väldigt enkel men riktigt snygg till röda läppar! :) eller när man inte vill vara för över stylad. Denna kör jag oftast på när jag har en "slappare" dag. ^^ love it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0