Nu, synda!

Nu var de dax för mig att åka till Max och synda! haha, jag har inte ätit något på hela dagen så de kan jag väl ändå vara värd? ^^ får se om det blir utgång sen ikväll eller om det bara blir lugnt med film och godis, skuller vara rätt nice det också. tänkte bjuda på en bild på min make up idag, eller rättare sagt min ögonskugga. blev lila och turkost idag. man ska som sagt inte vara rädd att kompinera olika färger med varandra, bara man vet vad man vill ha så brukar det alltid lösa sig i slutändan ;D



Som ni ser på bilden så valde jag en mörkare lilafärg i globlinjen och skuggade ihop den med de andra två. turkost i mitten och ljuslila i inre ögonvrån och lite på ögonlocket. Jag tyckte de blev bra och vart riktigt nöjd denna gång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0