Natural & Easy

Funderade på att färga håret hos en frissa denna gång, fick ju en utväxt färgning gratis när jag skulle vara med på make up stores modevisning. Färgen satt som berget, dock var inte frisören så noga med att ta bort överflödig färg från min hud. Men det blev snygg och jämt och höll bättre än affärs hårfärgerna. Det är ju egentligen priset som är skillnaden och att en frisörs hårfärg är något mildare för håret, men jag kan inte riktigt säga att det blivit dåligt när jag färgat det själv, okej jag får färga om det betydligt fortare än hos frissan men samtidigt kostar den 80:- medans en färgning hos frissan ligger på 650:- och då är de ENBART utväxten. Dock sist jag färgade håret blev det lite dåligt, testade en ny färg än den jag brukar använda då den var slut. Så min utväxt försvann i princip inte och min hårbotten blev röd i stället. Men efter mkt övervägande bestämde jag mig för att testa min vanliga färg igen då den fanns i affärn. Så blir det inte bra denna gång så går jag till frisören nästa.



Här är färgen och jag gillar den!^^


Kommentarer
Carro

Det där märket och exakt den färgen har jag också :-)) Den är fin!

2010-01-15 @ 22:17:04
URL: http://carrolu.blogg.se/
Anonym

jag kör också den där, fast blont då förstås ;)

2010-01-18 @ 12:32:09
URL: http://mlisord.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0