Nagelack

Har precis målat klart mina naglar, blev en mörklila färg denna gång och förhoppningsvis håller de sig lite bättre ^^ hade tänkt köra på fransk manikyr men eftersom flera av mina naglar spruckit och gått sönder så valde jag att använda en vanlig enkel look i stället. Då gör det inte lika mkt att naglarna är extremt korta ;)
Dessutom skulle jag verkligen behöva färga mitt hår, nu! Men jag ides inte göra det idag och då jag bara jobbar 3 timmar i morgon så ska jag nog klara mig. Så får bli imorgon efter jobbet isätllet. :)



Såhär blev det färdiga resultaten, färgen är nästan svart och super snygg! Lacket kommer från Mavala och heter Mexico ifall någon blev sugen. Jag köpte den i våras men jag tycker att den är helt rätt fortfarande. Nästa gång blir det att måla naglarna i olika färger, och då ska det bara vara somriga och pastelliga färger! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0