Home

Hemma från jobbet nu, hamnade på coop först för tänkte köpa hem lite nyttigheter, frukt! :D Jag var såklart sugen på godis, men inte! Skulle vara duktig och ut kom jag med massa frukt! ^^ Nu ska jag klara mig utan godis några dagar i alla fall ;D Seg dag på jobbet, är så grymt lite folk i farten. Förstår det inte, det var ju faktiskt löning i måndags?! Konstigt, kommer säkert vara mkt i helgen i stället^^ Såhär blev ögonskuggan idag, fick akutstressa iväg till jobbet så hann inte visa tidigare ;) Typiskt mig när jag har mkt tid måste jag alltid stressa!



Använde samma guldiga skugga som igår, men matchade den med min nya rosa i stället. Missade lite ser jag nu! haha! xD


Kommentarer
emma

vill du ha chansen att bli som veckans blogg?

har en påväg nu så anmäl dig ;)

2010-01-26 @ 20:47:58
URL: http://zzetterbberg.blogg.se/
JENNY HSU ♥

Fina sminkningar! :))

2010-01-26 @ 20:48:44
URL: http://yannii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0