Film

Nu har jag och gubben precis kollat klart en film som gick på tv4 film. Riktigt bra måste jag säga. Den var från 92 och Hugh Grant såg ut som en liten kid bara. Haha! ^^
Dock har jag världens benvärk idag igen, och nu har jag inte ens någon anledning till det. Jobbade inte särskilt länge och var inte heller i stallet så länge idag. Konstigt. Aja, hade tänkt lägga mig i sängen nu och försöka sova samt vila mina ben. Lär ju ändå ta en stund då jag håller på att bli sjuk nu ;/ så jäkla typiskt. Dessutom var jag upp alldeles för tidigt i morse så det är väl lika bra att sova ^^ blir stallet i morgon igen, men då är jag åtminstone ledig från jobbet, vad jag vet. Blev ingen färgning för mig idag heller, alltså jag ser helt sjuk ut xD haha! imorgon SKA jag ta tag i det när jag likaså är ledig, så det första jag gör när jag kommer hem från stallet är att färga det. Så här kan jag verkligen inte se ut, ser ju skallig ut! Ni ska få se före och efter bilder sen. ^^ Nu sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0