Färdig!

Sådär! Nu är både färgen och klippningen klart. Var påväg att klippa lugg också, men jag ändrade mig och kom fram till att jag inte vill ha lugg just nu. Så den fick fortsätta att vara halv lång ^^ Vill ju spara ut längderna nu, och då kan jag lika gärna spara ut luggen en bit till innan jag klipper av den ;D resultatet blev i alla fall jätte bra, nu ser jag inte alls skallig ut längre, så sköönt! Nu hade jag tänkt lägga mig framför tv och vila min onda rygg, den lär ju knappast må något bättre i morgon så man får passa på när man har chansen!



Visst blev det skillnad?! Jag vet att det är olika ljus men man ser inte längre utväxten och håret blev inte lika mörkt som det ser ut att det blev ;P


Kommentarer
Alva

Vilken skillnad! Vad snyggt det blev!! =)

2010-01-22 @ 08:01:53
URL: http://alviewie.blogg.se/
gullis

blev bra!

2010-01-22 @ 12:24:25
URL: http://gullistheoneandonly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0