Egon is back

Våran kisse var på flykt i går, jag sa till petter att kommer han inte tillbaka innan morgonen så kommer vi inte få återse våran kisse igen, men ack så fel jag hade! Han var visserligen inte tillbaka på morgonen men när jag skulle börja gå in till stan för att jobba hittade jag honom bakom soptunnorna! lycka alltså. Någon som inte alls var lika lyckligt var att han förmodligen hållt sig hela natten för att han inte haft någon låda att gå på och kissade därför ner hela mig och trapphuset. inte serskilt fräscht.. Nåväl, nu är gubben åter hemma igen och nu är han som vanligt igen. skönt! kastreringen blev därför flyttad till onsdag nästa vecka, och den här gången ska vi INTE berätta de för honom innan! ^^ haha.



Så här säg jag ut innan jag blev tvungen att byta kläder, bilden är lite suddig men tänkte ändå bjuda på en "dagens outfit" ;D hade tänkt fotografera min sminkning också men tyvärr fångades den inte alls så bra på bild ;/ ska försöka lösa de med kameran så ska jag visa nästa gång!


Kommentarer
mli

nej men vad roligt :) att du börjat blogga alltså - inte att du luktat kattpiss hela dagen! Haha ^^

2010-01-13 @ 21:49:29
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Anonym

haha, jag får lära dig att fota ;)

2010-01-13 @ 22:08:26
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Carro

Yes! kul att du bloggar igen :-)) Nej jag har en sån här provvecka på nautilus sen ska jag börja träna där :-)

2010-01-13 @ 22:47:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0