19 januari

Precis kollat klart på paradise hotel, förstår mig verkligen inte på det programmet alltså ^^ haha! Nu ska petter och jag kika färdigt på filmen som vi började men innan paradise. Sen blir det nog sängen. Ska upp på tok för tidigt imorgon då vi ska iväg till kliniken för att kastrera Egon, skönt att få det gjort nu i alla fall. Hade tid förra torsdagen men då hade inte Egin kommit hem från sin visit utomhus. Som tur var hittade vi honom hel utanför soptunnorna samma dag. En något rädd kisse ;) aja, nu film! Bjuder på en bild från thailand, de kan man aldrig få nog av ;D



Åh! det var så himla härligt och jag längtar tillbaka så sjuukt mkt!


Kommentarer
Emma

Hejsan.

Jag skulle vilja ge dig ett tips som jag tycker är super bra. Känner du för att kanske få några presentkort eller kankse biobiljetter? Gratis dessutom.

Gå in på denna länken (http://gratisbio.se/?RecruiterID=176610) och bli medlem. Blir du medlem via denna länken så får du 75poäng, annars får du bara 50.

Tack, ha en bra dag.

2010-01-20 @ 09:27:21
URL: http://emmamagnin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0