18 januari

Vaknade strax innan 10 då telefonen ringde, tänkte att det var lika bra att somna om igen efteråt men de blev inte långvarigt. Vaknade bara en liten stund senare när de känns som att någon pillar mig på armen. Kisar lite med ögonen och se hur en liten myra kryper på min arm. Blir livrädd och flyger bokstavligen upp ur sängen samtidigt som jag slår undan den från armen. Efter denna incident var det absolut ingen idé att somna om igen. Usch! jag hatar småkryp.. väl uppe igen hamnade jag framför top model och nu har jag precis sminkat mig. Blir att jobba några timmar idag och det känns skönt, blir så jäkla rastlös på dagarna annars.
Så nu hade jag tänkt fixa håret men det ser väldigt hemskt ut. Så efter jobbet idag blir det att slänga in en färg i det för så här kan jag verkligen inte se ut. Haha! aja, ni blir de hår fix! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0