Träningsdax!

Igår blev de ingen uppdatering alls, hade så himla mkt att göra! Idag har jag dock världens träningsvärk i benen efter att ha skurat boxar. HAHA! konstigt jag vet. Ska börja träna på Korpen idag! Som jag är taggad! Tror det kommer bli grymt bra. Men först ska jag till Stan med Anna och ta en fika, samt kanske shoppa lite igen. Borde dock hålla mig borta från affärerna;D Fick hem min beställning från Nelly idag, är grymt nöjd med allt FÖRUTOM att jag fick två vänsterskor på skorna? Haha! Så blir att byta men vill ha dom i alla fall. Ska visa er bilder senare, även på skorna jag köpte i helgen;P
Inspirerades av min lillasysters My little pony när jag sminkade mig tidigare. Det är oftast dom jag brukar ta till hjälp när jag ska sminka mig. Man ska våga blanda olika färger och ponnysarna är alltid mixade i en massa olika färger så det fick bli min make idag! Så här ser det ut:



Ber om ursäkt för den dåliga bildkvallan men jag var stressad så det fick duga^^


Kommentarer
Linda

Hej,



Jag har lagt upp en ny bloggdesign utlottningen i min blogg nu om du är intresserad.



http://sweetkay.blogg.se/2010/february/vinn-ny-design.html



Kram Linda

2010-02-01 @ 15:53:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0