Lite shopping

Här kommer en uppdatering på shoppingen, de bruna skorna är dom jag fick två vänsterskor av så dom fick åka tillbaka. Förhoppningsvis finns dom kvar i min storlek så jag får ett nytt par för jag gillade dom verkligen ;) Sen köpte jag mig ett par svarta stövlar på scorett i lördags när jag var med min mamma på stan, måste säga att jag fullkomligt Älskar dom! Legginsen och linnet har jag beställt från Nelly.se, bilderna gör dom verkligen inte rättvisa. Linnet satt super och har små stenar på bröstet som man ser på bilden. Grymt snyggt! Legginsen har också små stenar längst ner på benet men det syns inte alls. Är jätte nöjd i alla fall, dom satt också perfekt ;) Sist jag beställde leggins därifrån så satt dom super dåligt men inte nu! ^^



Kommentarer
Yoannah

Linnet var assnyggt! :)

2010-02-02 @ 23:49:36
URL: http://yoannahh.blogg.se/
Matilda

tyck till om frisyrer i min blogg, kort elr långt, naturligt elr löshår!

2010-02-03 @ 18:52:56
URL: http://matildasimonette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0