Lördag



Åh, jag kan inte annat än hålla med att det blev dålig uppdatering idag. Steg ju som sagt upp tidigt för att åka på collie utställning. Spenderade nästan hela dagen där, sen middag här hemma och därefter somnade jag på soffan!^^ haha, behövligt var det dock ^^ Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, var ju som sagt riktigt taggad för fest ikväll men eftersom jag sov lite för länge, och inte kommer blir klar på minst 2 timmar så kändes det inte riktigt som att jag skulle hinna med något festande ;D så blir nog bara myskväll här hemma också. Rätt mysigt med tanke på regnet ;) aja, det återstår att se vad som sker ikväll ^^



Kommentarer
Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-21 @ 21:27:15
URL: http://elintoreborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0