Gallerian - Shopping

Hann självklart med att shoppa hem andra saker än vad jag kom för att handla ;) men det är ju löning på tisdag så då får man väl passa på att unna sig, eller? Lämnade ju trots allt igen ett par skor i fredags som jag efter många om och men inte kände mig helt hundra med och idag hittade jag några som jag verkligen föll för! Grymma till jeans och kommer nog vara lika grymma till strumpbyxor i höst!

Gillade så klart att dom var lite tuffare, något annat än jag brukar ha ;) Dessutom, som faktiskt är ett plus i kanten så är dom liite fodrade också! :D perfekt för mina frusna fossingar!






Skor från Scorett
Halsband från MQ
Och puder (det jag kom för att handla) från lindex

Provade ett nytt puder igen denna gång, får se vad jag tycker om detta. Mitt favorit puder av märket Kanebo har utgått, alltså färgen jag alltid kört med så nu testar jag lite andra möjligheter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0