Avmaskning

Hallå! Sov rätt länge idag, det är första gången på jag vet inte hur längre som jag lyckas det. Petter ringde och väckte mig kl 12, då hade jag inte ens vaknat av mig själv! ojoj, de behövdes nog kanske med andra ord ;)
Har hunnit duscha och nu har jag precis avmaskat dom små! Det var inte de enklaste när man var själv, men jag lyckades ;) Problemmet var i Egon för han skulle ha så HIMLA mkt och han är inte den enklaste att trycka in saker i :P Jag lyckades till slut och nu är bägge av maskade! skönt!



Detta använda vi på båda två. Visst är de konstigt att Egon (katten) fick den stora kartongen och skulle dessutom äta upp allt! Och då var han precis i vikt med de, jisses trodde inte för allt i världen att han var så stor för han ser inte stor ut. Cira fick den lilla och de blev kvar för henne dessutom, den skulle räcka till 15 kg hund och lillan väger bara 8,5 kg nu. Tycker dessutom att dom borde ha haft en "spruta" i båda paketen, mkt enklare att handskas med en sådan :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0