working woman

Jag är så dåligt på att uppdatera, men jag har så mkt att göra på dagarna så jag hinner inte. jag kan lova att försöka bättra mig men jag kan def. inte lova något ^^ igår inhandlade jag ett par grymma skor från Nelly.com, jag hoppas bara att jag får dom snart. imorgon är nog lite för tidigt skulle jag gissa på men åtminstone att jag har dom på tisdag! :) har jobbat hela helgen och jag gillar det faktiskt! det är så satans roligt! hur nu ett jobb egentligen kan vara roligt ;D men jag tycker det är lika roligt att komma till jobbet varje gång! och det är väl bra antar jag. ^^ dessutom pendlar jag mellan två jobb, och det blir ju variation också ^^



dessa godingar blir mina på några dagar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0