Sorry

nu har jag uppdaterat sådär dåligt igen, men varför jag inte gjort det är för att jag helt enkelt int haft tid. jag har fått mer jobb än vad jag ens kunnats hoppas på så det är vad jag sysslat med, jobbat och stått i men framför allt, tjäna pengar! :D självklart har det spenderat ens hel del timmar i stallet och fått flytta in i mitt andra rum. så med andra ord har jag just nu 2 rum och ett litet kök, nästan som att man har egen lägenhet :) ska visa er bilder sen! dock är det rätt så tomt, har inte allt för mkt möbler, mn det är sånt jag för fixa i efterhand :) nu ska jag kolla vidare på hell's kitchen sen blir det sängen. för imorgon väntar mer jobb! ^^ bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0