Skor från Nelly

Idag kom mina skor! snacka om att dom har riktigt snabb leverans på Nelly, man behöver då inte oroa sig där att man ska få vänta flera dagar. det stod att jag skulle få vänta med tanke på rean och så, men på 2 dagar hade jag dom. då pratar vi bra servie;) inte nog med det, skorna var MKT finare irl! om dom ens kunde bli det vill säga. Hur snygga som helst för att inte tala om kvaliten och hur sköna dom var, jag är mer än nöjd måste jag säga.



dessutom har jag och fix varit ute och cyklat en sväng, det behövde han verkligen så han fick bli av med lite energi. nu ligger han här bredvid mig som en slagen hjälte. vi satt även ute i solen och stund och mös, men lillgubben ville mkt vällre ligga i skuggan, undra varför? ^^ haha.



Han har ju blivit så himla stilig lillpojken våran! :D


Kommentarer
Jenna

Skorna vad verkligen jättefina! :D Ha en fin dag :)

2009-06-09 @ 22:14:27
URL: http://jennalindgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0