True match mineral

Jag investerade i en ny foundation i helgen, en mineral foundation denna gång från Loreal paris. Jag har varit lite skeptisk mot just denna i början men expediten hade en väldigt bra övertalningsförmåga som fick mig att tro på denna. Dom hade den dessutom till ett bra pris så för ynka 125:- fick jag den.(ynka och ynka men med tanke på att den egentligen skulle kosta 179.-) Blev ju givetvis att testa den på engång då jag så gärna ville veta om den funkade bra på min hy, och jag blev mäkta förvånad! Har aldrig tidigare hittat en foundation som funkat så bra på min hy tidigare och då har jag egentligen inte särskilt svårt att hitta en passande foundation, förutom möjligtvis färg då. men denna kan jag starkt rekommendera till er allihop, den är åtminstone värd att testa tycker jag :) i fortsättningen kommer jag nog att använda denna.


Kommentarer
jenny

Hey! Jag har också tittat på den foundationen men som du sa, den brukar vara dyr! Men den sägs vara värd det! :) ha en underbar kväll! Kram Jenny

2009-03-16 @ 21:31:58
URL: http://www.jennybloggar.se
moonzanna

ja gud jag gillar oxå den där...det är så fantastiskt att den är så lätt oxå ;) känns bättre för huden ler

2009-03-31 @ 17:07:24
URL: http://moonzanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0