Skor, skor och mera skor..

suck! att jag aldrig kan sluta! jag köpte för inte allt för länge sedan hem ett per helt lovely gladiator heels för bara nån vecka sedan från skopunkten(när vi var i haparanda för att vara exakt) och har faktiskt bara hunnit med att använda dom en gång då jag jobbade och ÄNDÅ fortsätter jag sukta efter fler par, något är Verkligen fel på mig. jag behlver inte ens alla dessa skor då jag omöjligt kommer hinna använda dom. hur som haver har jag faktiskt hittat dessa godingar från Nellys.com nu, som vanligt? och jag funderar på att klicka hem dom i vitt. jag har så mkt svart ändå så ska jag köpa fler skor blir det Inga mer svarta bara andra roliga färger ;) aja, nu får vi se om jag kan hålla mina fingrar i styr, vilket jag tvivlar på..



449:- ligger priset på dessa godingar


Kommentarer
c a s p e l i h n a

Å, dom till vänster var ju superläckra!! =)

vad kostar dem då??

2009-03-19 @ 07:49:45
URL: http://caspelihna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0