Promises

Nu är det på tiden att jag uppdaterar, jag har varit riktigt dålig nu på senaste men har haft så himla mkt jobb och allt. så tyvärr har jag varit alldeles för slö för att uppdatera.
Hittade mig äntligen en kavaj jacka igår på HM's rea och blev riktigt nöjd med den! :) dock kan jag inte gå på stan längre utan att komma hem med något, det värsta måste ju ändå vara när jag jobbar på Dinsko. Det går inte EN dag utan att jag hittar ett par nya skor direkt jag jobbar där.
Jag har ett problem och måste verkligen lära mig hantera de ;P


Kommentarer
moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-06-09 @ 15:59:07
URL: http://moonzanna.se
Juicy

Tycker du att det är snyggt med mycket tattoos på tjeje? Disskutera i min blogg

2009-06-09 @ 18:20:58
URL: http://juicydoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0