Butterflies

idag blev det några timmars jobb igen, och dessutom lyckades jag hitta mig en riktigt fin bikini ^^ nu behöver jag lägga ner shoppandet men jag är alldeles för beroende, not good! Kom även fram till att pdol inte var den helgen jag är uppsatt på jobb så gick in och pratade med dom idag och dom hade tagit fel helg så det ändrades snabbt :P så med andra ord jobbar jag pdol ändå, både fredag och lördag, fram till halv 11. men det är ju pengar i alla fall! :) nu blir det strax sängen för min del, ska upp tidigt och ringa vårdcentralen, har fortfarande problem.. ;/ aja, bye!


Kommentarer
Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

hittade dit via mer-trafik.se och ville bara säga hej!

2009-06-11 @ 20:51:55
URL: http://tjelsi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0