Tisdag 27/1-09

Nu har jag skaffat mig den nya mobilen och så här långt älskar jag den ;D trots att jag inte riktigt förstår mig på alla funktioner ännu.. men som tur är var den hyfsat lik min förra så jag behövde inte starta från noll i alla fall! :) en fin rödfärg hade den också, vinröd så riktigt mörkt, passar mig ;P blev en tur på stan idag efter jag vaknat upp hos älskligen som skulle iväg och jobba, tyvärr hittade jag mig kläder på gina som jag inte ides prova men som jag köpte hem i alla fall. mkt skönare att testa hemma. kjolen gillade jag skarpt men jag vet inte riktigt vad man skulle kunna ha till den, köpte ett linne också som jag först tänkte skulle passa riktigt bra men jag vet inte om det gör det. så behåller nog kjolen och försöker hitta något som passar ännu bättre till den :) blir ev. att åka till luleå i helgen så då får vi se om jag hittar något passande till den där.



Ni får ursäkta den konstiga vinkeln och min dåliga hållning!^^, men här har  ni i alla fall den snygga kjolen och linnet jag köpte :) färgen är perfekt för sommarn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0