Sometimes

spenderade en heldel timmar i stallet ikväll, eller det har jag gjort några dagar i sträck nu men sedan stallet blivit klart har man blivit betydligt segare än vad man brukar vara. om det är för att allt fortfarande är så nytt eller om det är för att det flyttat in en massa nytt folk vet jag inte, men man har så svårt att ta sig därifrån i alla fall ^^

dessvärre verkar min telefon väldigt snart lägga av, jag kan knappt prata med någon alls längre utan att det bryts pga mottagningen och det problemet har jag endast haft om jag varit nere i mitt rum då det är sämre mottagning i källaren. så jag måste börja leta en ny. jag gillar min telefon i övrigt då den funkar väldigt bra och uppfyller min krav så hade den inte varit för detta skulle jag ha behållt den. funderar på en Samsung u-600, men det har jag gjort riktigt länge och just nu är den i rätt prisklass för en telefon åt mig ;D hade tänkte försöka åka in i helgen och se om man hittar något annars får jag hålla utkik. Nu hade jag i alla fall tänkt ändra min blogg en aning, så ha överseende med detta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0