Shoppingen

Nu hade jag tänkt visa bilder på min shopping igår, eller rättare sagt mina fynd ;) ibland kan man verkligen ha tur, och jag brukar aldrig hinna med att shoppa några snygga plagg på rean fast det hann jag ju nu :) Ni får ha överseende med bilderna för jag är en dålig fotograf med en dålig kamera ;D bilderna gör inte plaggen rättvisa^^
Dock hade min shopping blivit fullbordad och jag köpt dom otroligt snygga skorna jag drömt om i natt! jag måste nog till stan i morgon och köpa mig dom..



Från Åhléns endast 38:- helt klart värt de, även om jag bara använder den engång och sedan ligger den i garderoben ;D


                   Veromoda 25:-                    JC 74,50:-                 Ginatricot 49:- & kjolarna för 99:-

Ginatricot 49:- st        Veromoda 180:- & 100:-            Vera 150:-

På detta har jag dessutom använt presentkort så jag har kommit undan billigt kan man väl säga :) Klänningarna från Veromoda köpte jag inte igår men jag har hunnit med att fynda dom förra veckan så nu fick jag passa på att visa. Köpte mig en urgullig väska också, dock fanns den inte på bild så nu får nöja er med detta ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0