Idag igen

idag blev de en sväng på stan igen, besämde mig för att lämna tillbaka det svarta linnet och i stället köpte jag en exakt likadan kjol fast i vitt. köpte mig även ett par stumpbyxor och underkläder. egentligen var det nog väldigt onödigt av mig att shoppa så mkt när jag och älskligen hade som plan att åka till luleå eller skeå i helgen. fast å andra sidan är det ju inte säkert man hittar något bara för att man åker iväg :) fast det kommer jag ju säkert göra nu eftersom jag redan shoppat idag.. aja, hjärtat skulle u alla fall bjuda på middag i morgon så det ska bli himla gott :) hade tänkte gå och se på film nu, hyrde Flyboys idag. såg en bit av den på tv nämligen och den verkade riktigt bra så var tvungen att hyra den så jag får se hela :) det var allt för mig! bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0