Förlåt

Som jag har varit riktigt dålig på att uppdatera nu, jag vet! skärpning. har inte haft något vettigt att skriva och då tycker jag inte alls att det är roligt att skriva om mina tråkiga dagar för er, vilket jag inte tror ni heller vill ;D nu tänkte jag i alla fall bli bättre. har köpt mig en röd klänning och en snygg brun tröja som jag ska visa er, jag tar ju tyvärr aldrig tummen ur och tar några kort, men nu ska jag faktiskt göra det. föresten så kan jag visa er en bild från nyår, i princip den enda bilden jag har? haha! som sagt är jag kass på att komma ihåg kameran xD bilden föreställer i alla fall mig och min syster. Hade den snygga klänningen som jag fick av älsklingen;P



Kommentarer
Jessica

så fina ni är ;)

2009-01-10 @ 23:18:34
URL: http://wearisome.blogg.se/
Makrill

Gud vad fin du var i håret! Snyggt sminkad. :)

2009-01-13 @ 19:34:23
URL: http://makrills.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0