Elgiganten

For som sagt på elgiganten min snälla syster hade tid att skjutsa mig :) blev tyvärr inget mobil köp då telefonen jag vill ha inte fanns inne så på måndag ska jag dit igen och då har jag mig en ny telefon. oj vad jag längtar! det är helt sjukt hur man kan bli så beroende av en telefon och min är helt puckad just nu, ibland kan man inte lägga på, det bryts, ständigt dålig mottagning och rätt ofta går det inte att ringa till någon. så tyvärr behöver han bytas ut och nu är det bestämt.


Efter många om och men bestämde jag mig trots allt för att köra på en samsung och så klart blev de samsung u-600, har hört mkt gott om den men man vet ju aldrig ändå. dock blev den i röd, precis som min telefon är nu men det får jag helt enkelt leva med, den är ju faktiskt ändå inte samma röd färg :) så på måndag har jag äntligen en ny! nu ska jag skynda mig vidare så hörs vi sen! bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0