Vinterland

ibland förstår jag mig inte på min dåliga uppdatering, fast å andra sidan har jag haft väldigt fullt upp förra veckan. nu ser det ut som att det kommer bli en aning lugnare och det ska väl bli skönt ett tag, men jag kommer nog bli grymt rastlös om inte annat ;P festade i helgen och jag är alltid lika dålig på att ta kort, men jag lyckades faktiskt ta två stycken! duktigt va? ska in till stan en sväng nu och ta ett fika det är så himla fint väder idag, sen ska jag kika runt en stund, så blir det alltid. hörs, bye!



dom enda bilderna man fick från helgen ;D


Kommentarer
rebecka

jaa man var ju då inte precis snygg

2009-02-10 @ 22:23:44
ida

fin blogg!

2009-02-13 @ 02:15:32
URL: http://minfrihet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0