Vår jackor

Har suttit och spanat runt på en heldel vår jackor men egentligen är det bara en som fallit in i min smak. Jag har ju redan en skinnjacka och det blir ju snyggt när man ska ha jeans och dylikt, men hade velat ha en kappa till de gångerna man vill vara lite sötare kläd, så har spanat in en på HM som jag gillar. Det svåra är egentligen vilken färg. jag vill så klart inte ha en svart, för det är så himla tråkigt på sommaren, men en begie skulle jag lätt kunna ha. men då finns den även i färgen korall och det tyckte jag var riktigt läckert. svårt beslut faktiskt ;D har i alla fall bestämt mig för att köpa den, men inte i vilken färg...



What to do?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0