To bad

Klänningarna jag skrev om tidigare hann jag inte ens med att beställa, trots att det var andra omgången! nu finns dom dessvärre bara kvar i den korallfrägade och då endast i förstor storlek. så tyvärr får jag vänta och hoppas att dom kommer in igen och att jag då är lite snabbare. vore verkligen kul med en av dessa i sommar så jag tycker om klänningen riktigt mkt :)
igår överraskade älskligen mig med en liten present, han är så jäkla gullig! Love him! Han är riktigt duktig på att göra mig på riktigt bra humör måste jag säga, trots att han ibland lyckas reta upp mig på dåligt humör men det var nånting hela annat ^^ spenderade alldeles för många timmar i stallet idag, men det var väl ingen nyhet? ibland känns det som att jag aldrig tar mig därifrån! trevligt är det ju om inte annat ;D men i morgon blir det inte fullt lika många timmar, och lika bra är väl det. åker direkt på morgonen och hoppar Svarten så jag är väl hemma vid 12 och då har jag hela dagen framför mig. nu ska jag sätta igång filmen jag somnade till i går så får vi se om jag lyckas denna gång :) bye!


Kommentarer
Frida

sv; okej :)

jag hoppas också att dom får in dom igen. Det är ju riktigt snyggt när man är solbränd :D

2009-02-19 @ 09:39:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0